loading...
مستر جستجو
asd بازدید : 88 1397/05/01 نظرات (0)

free download مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته

دارایی خود را صرف خرید کتاب های گران قیمت ننمایید. مجموعه نظریات در کتب مختلف پیرامون مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته را به صورت یکجا دریافت نمایید.

چگونه مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته را برای موبایل دانلود کنیم.

آیا قصد خرید فایل مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته را دارید؟ روی لینک خرید کلیک نمایید.

مطالب گوناگون پیرامون مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته به سایت افزوده شد.

Click to download Word file مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته

مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته را چگونه دانلود کنیم؟

Receiving مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته from our site will succeed.

با ما باشید و از مقالات پیرامون مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته استفاده نمایید.

To get مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته high quality scientific click above.

پرسرعت ترین سایت برای دانلود مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته سایت ماست.

بهرین خلاصه فایل مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته را از ما بخواهید.

گوناگونی مطالب و مقالات در زمینه مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته در سایت بسیار زیاد است.

To improve the quality of your article, refer to مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته related articles on this site.

ارزان ترین قیمت مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته

ما برایتان دنیایی از مقالات پیرامون مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته گردآوری کرده ایم.

دانلود مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته برای موبایل با لینک مستقیم.

This site is equipped with all articles around مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته.

هدف ما راحتی شماست. ما هر آنچه که شما در مورد مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته نیازمندید را برایتان فراهم ساخته ایم.

اگر میخواهید مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته عجله کنید و از سایت ما ارزان بخرید.

Download scientific material about مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته

Direct sales of articles around the مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته

دانلود مطالب علمی گوناگون درمورد مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته در اینجا.

Download the مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته file from the secure site of this site.

مقاله سایت ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته   مقاله اصلی 20 صفحه و ترجمه شامل 29 صفحه میباشد   شناسایی تقلب مالی هوشمند: بررسی جامع چکیده تقلب مالی، موضوعی است که پیامدهای بسیاری در بخش مالی دولت، شرکت‌ها و نیز مصرف‌کنندگان عادی دارد. افزایش وابستگی به فن‌آوری‌های جدید مانند ابررایانه و تلفن همراه در سال‌های اخیر باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده است. شیوه‌های سنتی بررسی مالی نه تنها در زمان صرفه جویی نمی‌کنند بلکه بعضی اوقات پرهزینه و نادرست و در برآورد اطلاعات گسترده استفاده از آنها غیرممکن است. جای تعجب نیست که مؤسسات مالی به استفاده از شیوه‌های آماری و محاسباتی نوین و فرایندهای خودکار روی آورده‌اند. این مقاله، با استفاده از شیوه‌های داده‌کاوی به بررسی جامعی در حوزه تحقیقات شناسایی تقلب مالی، پرداخته است. در این مقاله، بیش از پنجاه مقاله علمی که عمدتاً در دوره 2004 تا 2014 منتشر شده بودند و مطالعات تجربی در زمینه شناسایی تقلب مالی بر اساس Cl به صورت اختصاصی انجام داده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند. در این تحقیقات یک ایراد اساسی مشاهده شد و آن اینکه هیچ یک از مقا ...

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4869
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,175
  • بازدید ماه : 7,430
  • بازدید سال : 34,804
  • بازدید کلی : 508,305